17 лютого 2015 року відбулося засідання науково-методичної ради районного методичного кабінету.
На порядок денний винесено такі питання:
1. Обговорення і схвалення узагальнюючих матеріалів з досвіду роботи педагогів навчальних закладів, що атестуються Триліської ЗОШ І-ІІІ ст., Фастівецької ЗОШ І-ІІІст.
2. Про відслідковані результати проведення дослідно – експериментальної роботи в загальноосвітніх закладах району.
3. Про здійснення інноваційної та дослідно – експериментальної роботи в ДНЗ району.
4. Про організацію та результативність роботи різних спортивних груп у навчальних закладах району.
5. Про впровадження здоров’язберігаючих технологій в навчально – виховний процес закладів району.
З першого питання слухали представлені досвіди роботи вчителів, що атестуються:
Репецького В.І., учителя математики Триліської ЗОШ І-ІІІ ст.
Бровченко Г.В., учителя географії Фастівецької ЗОШ І-ІІІ ст.
Примак Г.Г.,учителя математики Фастівецької ЗОШ І-ІІІ ст.
Свиридовича Ю.П., учителя трудового навчання Фастівецької ЗОШ І-ІІІ ст.
Узагальнені матеріали з досвіду роботи педагогів навчальних закладів, що атестуються були схвалені та рекомендовано представити на виставці «Освіта Фастівщини - 2015».
Методист РМК Курда Т.М. проаналізувала здійснення інноваційної та дослідно – експериментальної роботи в дошкільних навчальних закладах району.
У своєму виступі «Про організацію та результативність роботи різних спортивних груп у навчальних закладах району» методист РМК Сіляк В.В. наголосив, що сьогодні особливе значення має розвиток фізкультурно-спортивної роботи та пропаганду здорового способу життя.
Методист РМК Євдокименко І.О. звернула увагу на здоров’язберігаючі технології, які об’єднують в собі всі напрями діяльності загальноосвітнього закладу щодо формування, збереження та зміцнення здоров’я учнів та рекомендувала ширше втілювати здоров’язберігаючі технології в виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів, з метою створення сприятливих умов навчання дитини в школі (відсутність стресових ситуацій, адекватність вимог, методик навчання та виховання); оптимальної організації навчального процесу (відповідно до вікових, статевих, індивідуальних особливостей та гігієнічних норм);повноцінного та раціонально організованого рухового режиму.
|