№ з/п
|
Прізвище, ім’я, по батькові, посада автора (повністю)
|
Повна назва навчального закладу
|
Номінація
|
Назва роботи
|
Вид навчально-методичного видання
|
Анотація
|
1.
|
Баранов Сергій Васильович, учитель англійської мови.
|
Мотовилівський заклад ЗСО І-ІІ ступенів Фастівської районної ради
|
Гуманітарна освіта (іноземні мови)
|
«The Chain of Time»: збірка дитячих віршів для учнів 1-4 класів.
|
Методична розробка
|
У збірці вміщено дитячі вірші про погоду, пори року, місяці. Запропоновані твори сприятимуть удосконаленню навичок усного мовлення й читання, розвитку інтонаційного слуху молодших школярів. Збірка ілюстрована тематичними малюнками, які допоможуть у засвоєнні лексичного матеріалу.
Адресовано вчителям англійської мови, учням початкової школи, батькам.
|
2.
|
Кібкало Людмила Володимирівна, учитель зарубіжної літератури.
|
Фастівецький заклад ЗСО І-ІІІ ступенів Фастівської районної ради
|
Гуманітарна освіта (зарубіжна література)
|
Формування комунікативної творчої особистості на уроках зарубіжної літератури засобами сучасних освітніх технологій.
|
Матеріали досвіду роботи
|
У матеріалах досвіду розкрито способи формування комунікатив-
ної компетенції учнів в урочній та позаурочній діяльності засобами сучасних освітніх технологій: проблемного навчання, ігрового навчання, ІКТ-технологій, технологій розвитку критичного мислення тощо.
Адресовано вчителям зарубіжної та української літератури.
|
3.
|
Перепелиця Інна Станіславівна, учитель зарубіжної літератури.
|
Великомотовилівський навчально-виховний комплекс «заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів - дитячий садок» Фастівського району
|
Гуманітарна освіта (зарубіжна література)
|
Розвиток читацької компетенції учнів 5-9 класів засобами інформаційно-комунікаційних технологій у процесі вивчення світової літератури.
|
Методична розробка.
|
У матеріалах представлено розробку уроку зарубіжної літератури, у якій запропоновано форми та методи роботи для формування аналітико-інтерпретаційних компетентностей школярів та розвитку читацької компетенції учнів 7 класу засобами інформаційно-комунікаційних технологій.
Вміщено презентації Microsoft Power Point: «Культура країни висхідного сонця», «Рюноске Акутагава – майстер японської новели».
Адресовано вчителям зарубіжної літератури, студентам педагогічних навчальних закладів, педагогам –організаторам навчальних закладів.
Матеріали розміщені за посиланням: http://www.vm-school.org.ua/tvorchij-portret (рубрика «Творчий портрет»).
|
4.
|
Сингаєвська Тетяна Олександрівна, учитель початкових класів.
|
Великомотовилівський навчально-виховний комплекс «заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів - дитячий садок» Фастівського району
|
Початкова освіта
|
Роль дидактичних ігор у системі навчання молодших школярів.
|
Методична розробка
|
У матеріалах представлено методичну розробку уроку основ здоров’я, у якій запропоновано дидактичні ігри, інтерактивні форми та методи роботи, що сприяють вихованню в учнів уявлення про родину як найвищу цінність у житті кожної людини, розширенню знань учнів про роль та місце родини у вихованні навичок здорового способу життя.
Адресовано вчителям початкових класів, соціальним педагогам, практичним психологам, студентам педагогічних навчальних закладів.
Матеріали розміщені за посиланням: http://www.vm-school.org.ua/tvorchij-portret (рубрика «Творчий портрет»), http://teacherjournal.in.ua/
(Учительський журнал on-line).
|
5.
|
Паламар Галина Василівна, учитель початкових класів.
|
Великомотовилівський навчально-виховний комплекс «заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів - дитячий садок» Фастівського району
|
Початкова освіта
|
Свято осені.
|
Методична розробка.
|
У матеріалах розробки запропоновано сценарій свята осені для учнів початкових класів, мета якого – вчити дітей бачити розмаїття осінньої природи; розкрити її красу за допомогою поетичного слова, музики, пісень, художньої творчості учнів; викликати естетичні переживання, захоплення красою природи рідного краю.
Адресовано вчителям початкових класів, педагогам–організаторам навчальних закладів, студентам педагогічних навчальних закладів.
Матеріали розміщені за посиланням: http://www.vm-school.org.ua/tvorchij-portret (рубрика «Творчий портрет»).
|
6.
|
Зеленська Валентина Олексіївна, учитель математики.
|
Опорний загальноосвітній навчальний заклад Пилипівський НВК «ЗЗСО І-ІІІ ступенів – дитячий садок» Фастівської районної ради
|
Природничо-математична освіта (математика)
|
Формування ключових компетентностей учнів на уроках математики
|
Методична розробка
|
У матеріалах розробки розкрито шляхи формування ключових компетентностей учнів, викладених в Концепції «Нова українська школа». Розвитку пізнавальних інтересів та пізнавальної активності учнів сприяє: залучення їх до самостійного пошуку й «відкриття» нових знань, розв’язання задач проблемного характеру; завдання практичного і прикладного характеру; використання диференційованих дидактичних матеріалів, комп’ютерної техніки, мультимедійних засобів навчання.
Розроблено урок геометрії в 11 класі на тему «Об`єми та площі поверхонь геометричних тіл» з використанням інформаційно-комунікаційних технологій.
Адресовано вчителям математики, студентам педагогічних навчальних закладів.
|
7.
|
Мелешко Валентина Василівна, директор школи.
|
Великоснітинський ЗЗСО І-ІІІ ступенів
Фастівської районної ради
|
Управлінська робота
|
Підвищення професійної компетентності вчителів – ефективний засіб удосконалення освітнього процесу в навчальному закладі
|
Презентація
|
Удосконалення рівня професійної компетентності вчителів закладів загальної середньої освіти – один з головних напрямів реформування сучасної системи освіти.
Саме тому на сучасному етапі модернізації системи освіти в Україні особливої гостроти й актуальності набувають питання підвищення й розвитку професійної компетентності вчителів.
Адресовано керівникам закладів освіти.
|
8.
|
Степанець Парасковія Гнатівна, учитель фізики.
|
Триліський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів
ім. Ю.С.Коваленка Фастівської районної ради
|
Природничо-математична освіта (фізика)
|
Експериментальні задачі на уроках фізики.
|
Методична розробка
|
Матеріали досвіду розкривають можливість активізувати освітню діяльність учнів, підвищують інтерес до матеріалу, що вивчається, сприяють розвитку творчої ініціативи, формують ключові компетентності при допомозі фізичного експерименту як органічної складової методичної системи навчання предмета та забезпечують формування в учнів необхідних практичних умінь, дослідницьких навичок та особистісного досвіду експериментальної діяльності.
Застосування експериментальних задач при проведенні уроків різних типів за дидактичною метою, на різних їх етапах, заняттях гуртка, зразки задач з різних розділів курсу показує доцільність їх використання і забезпечує засвоєння теоретичних знань та застосування їх на практиці.
Адресовано вчителям фізики та студентам педагогічних навчальних закладів.
|
9.
|
Степанець Парасковія Гнатівна, учитель фізики.
|
Триліський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів ім. Ю.С.Коваленка Фастівського району
|
Природничо-математична освіта (фізика)
|
Фізична конференція
9-11 клас
|
Методична розробка
|
Матеріали досвіду розкривають можливість активізувати освітню діяльність учнів, підвищують інтерес до матеріалу, що вивчається, сприяють розвитку творчої ініціативи, формують ключові компетентності при допомозі фізичного експерименту. Дають можливість показати учням значення експериментального методу дослідження, його зв'язок з теорією й практикою та значення експерименту у вивченні (пізнанні) законів і явищ природи.
Адресовано вчителям фізики та студентам педагогічних навчальних закладів
|
10.
|
Мартинюк Оксана Миколаївна, учитель початкових класів.
|
Фастівецький заклад ЗСО І-ІІІ ступенів Фастівської районної ради
|
Початкова освіта
|
Використання активних форм роботи для розвитку критичного мислення учнів початкових класів
|
Методична розробка
|
У матеріалах досвіду розкрито застосування інтерактивних, ігрових методик, методу проектів для розвитку критичного мислення молодших школярів. Представлено шляхи створення на навчальних заняттях ефективних умов для додаткової мотивації учнів до навчання, виховання активної особистості.
Адресовано вчителям початкових класів.
|
11.
|
Стаценко Тетяна Анатоліївна,
учитель географії, біології, природознавства.
|
Малоповецький НВК "ЗЗСО І-ІІ ступенів – дитячий садок"
Фастівської районної ради
|
Природничо-математична освіта (біологія)
|
Використання інтерактивних технологій на уроках природничого циклу як засобу продуктивного навчання.
|
Методична розробка.
|
У матеріалах досвіду розкрито можливості використання інтерактивних технологій у поєднанні з традиційними методами навчання, що підвищує інтерес учнів до вивчення природничих наук, зростання їх активності, шляхи розвитку таких особистісних якостей як комунікабельність, співробітництво, уміння відстоювати свою точку зору, йти на компроміси тощо.
Розроблено конспекти уроків контролю знань курсу природознавства, біології та географії з використанням інтерактивних технологій як засобу продуктивного навчання.
Адресовано вчителям біології, географії, природознавства, студентам педагогічних навчальних закладів.
|
12.
|
Грицевич Наталія Олександрівна
|
Кожанський заклад дошкільної освіти «Казка» Фастівського району
|
Дошкільна освіта
|
Казкотерапія як засіб розвитку зв’язного мовлення у дітей дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення
|
Матеріали досвіду роботи
|
У матеріалах досвіду розкрито шляхи розвитку пізнавальних здібностей (пам'яті, логічного та критичного мислення, уяви, уваги), формування та розвиток зв’язного мовлення дошкільника. Адже зв’язне мовлення – це вища форма мовномисленної діяльності, яка показує рівень мовленєвого і розумового розвитку дитини. Оволодіння зв’язним мовленням складає найважливішу умову успішної підготовки дитини до навчання, передбачає самостійний вибір дітьми структури висловлення (тематична спрямованість, логічна послідовність, композиційна цілісність).
Адресовано вихователям закладів дошкільної освіти, вчителям початкових класів, вихователям груп продовженого дня, студентам педагогічних навчальних закладів.
|