Понеділок, 14.10.2024, 10:32

Відділ освіти та методичний кабінет

 Фастівської РДА


Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів 0
Форма входу

Пріоритетні напрямки роботи психологічної служби на 2020-2021 н.р. (лист МОН № 22.1/10-1495 від 27.07.2020 р.)

Створення безпечного освітнього середовища в закладі освіти та попередження і протидія булінгу (лист МОН №1/9-436 від 14.08.2020 р.)

Поради батькам щодо підтримки дитини в системі дистанційного навчання 2020-2021 н.р.

Інформаційні ресурси для формування ключових ком­пе­тентностей у педагогів та учнів в умовах дистанційного навчання 2020-2021 н.р.

Психологічний супровід освітнього процесу в умовах дистанційного навчання 2020-2021 н.р.

Постанова КМУ від 01.06.2020 р. "Про забезпечення соціального захисту дітей, які перебувають у СЖО"

Психологічне здоров'я персоналу організації в умовах пандемії COVID-19: проблеми та технології забехпечення

 

 

Типова документація працівника психологічної служби (лист МОН № 1/9-477 від 24.07.2019 р.)

Створення безпечного освітнього середовища, формування в дітей ціннісних життєвих навичок у 2019-2020 н.р. (лист МОН № 1/9-414 від 27.06.2019 р.)

Застосування діагностичних мінімумів в діяльності працівників психологічної служби

Методичні рекомендації щодо впровадження циклограм діяльності працівників психологічної служби

Авторські профілактичні програми практичних психологів і соціальних педагогів, які отримали гриф МОН

Перелік навчальних і виховних програм з питань запобігання та протидії домашньому насильству

Перелік професійного інструментарію фахівців психологічної служби

Забезпечення психологічного супроводу інклюзивного навчання в загальноосвітньому навчальному закладі (методичний посібник)

Перелік факультативів, спецкурсів і курсів за вибором, яким надамо гриф МОН

 

Положення про психологічну службу у системі освіти України (Наказ МОН №509 від 22.05.2018 р.).

Етичний кодекс психолога

Пoложення про психологічний кабінет навчального закладу

Пoлoження експертизу психологічного інструментарію

Пeрелік психодіагностичного інструментарію

 

Програма вивчення курсу психології в_11_класі ЗНЗ

 

Довідково-інформаційні матеріали

Перелiк документації практичного психолога та соціального педагога

Дoвідково-iнформаційна база

Зразок Програми психодіагностичного забезпечення

Оцінювання ефективності діяльності  практичного психолога

Зразок психолого-педагогічної характеристики учня

 

Психологічний супровід учня 2_класу в умовах реалізації нового Державного стандарту освіти

Увага! Особливі дiти

 

 

Булінг, протидія булінгу

МОДУЛЬ 1. Булінг (цькування) як явище, його форми та учасники. + ПРЕЗЕНТАЦІЯГЛОСАРІЙ

                    Додаток. Відображення позиції щодо попередження та протидії булінгу (цькуванню) у внутрішніх документах закладу освіти.

                    Додаток 1. Драбина булінгу (цькування)

                    Додаток 2. Піраміда ненависті

                    Додаток 3. Коло цькування

МОДУЛЬ 2.  Організація протидії та попередження булінгу(цькуванню) в закладі освіти. + БУКЛЕТ + ПРЕЗЕНТАЦІЯ

                  Додаток. Зразок плану заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню) в закладі освіти

МОДУЛЬ 3. Діагностика булінгу (цькування) в закладі освіти. + ПРЕЗЕНТАЦІЯ

                 Додаток 1. Діагностична методика «Повітряні кульки».

                 Додаток 2. Перелік ігор «10 веселинок».

                Додаток 3. Соціальна гра Горна «Коржик».

                 Додаток 4. Напівпроективна методика для детального дослідження булінгу (цькування) «Ситуація».

                 Додаток 5. Опитувальник OLWEUS для здійснення моніторингу в закладі освіти.

                Додаток 6. Кібербулінг серед старшокласників (дані всеукр. дослідж., 2018).

                Додаток 7. Два основні принципи батьків у протистоянні кібербулінгу.

                Додаток 8. Три правила для свідків.

                Додаток 9. Чотири правила для батьків.

                Додаток 10. П’ять корисних правил протидії кібербулінгу, з якими потрібно познайомити дітей.

Модуль 4. Протидія булінгу (цькуванню) в закладі освіти. + ПРЕЗЕНТАЦІЯ

             Додаток 1. Практичні кейси з ситуаціями для обговорення з дітьми під час вироблення правил взаємодії.

             Додаток 2. Поради для роботи з батьками в групі/класі, де виявлений булінг.

            Додаток 3. Опитувальник для батьків.

            Додаток 4. Оцінка готовності закладу освіти протидіяти булінгу.

            Додаток 5. Права дитини.

            Додаток 6. Розповідь історії про булінг.

            Додаток 7. Малюнки «Що таке булінг».

           Додаток 8. Практикум для встановлення довірливих відносин у групі/класі.

          Додаток 9. «Підводні камені» в роботі з групою, де є булінг.

Модуль 5. Профілактика та попередження булінгу (цькування) в закладах освіти. + ПРЕЗЕНТАЦІЯ

           Додаток 1. Тренінгові заняття за програмою “Не смійся з мене”. 

          Додаток 2. Інтерактивні вправи для підлітків та молоді.

         Додаток 3. Досвід створення та впровадження Шкільної служби розв'язання конфліктів.

Пошук
Архів записів

волог.:

тиск:

вітер:

волог.:

тиск:

вітер:

волог.:

тиск:

вітер:

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Офіційний сайт відділу освіти та методичного кабінету Фастівської РДА © 2024