Поради батькам щодо підтримки дитини в системі дистанційного навчання 2020-2021 н.р.
Інформаційні ресурси для формування ключових компетентностей у педагогів та учнів в умовах дистанційного навчання 2020-2021 н.р.
Психологічний супровід освітнього процесу в умовах дистанційного навчання 2020-2021 н.р.
Постанова КМУ від 01.06.2020 р. "Про забезпечення соціального захисту дітей, які перебувають у СЖО"
Типова документація працівника психологічної служби (лист МОН № 1/9-477 від 24.07.2019 р.)
Застосування діагностичних мінімумів в діяльності працівників психологічної служби
Методичні рекомендації щодо впровадження циклограм діяльності працівників психологічної служби
Авторські профілактичні програми практичних психологів і соціальних педагогів, які отримали гриф МОН
Перелік навчальних і виховних програм з питань запобігання та протидії домашньому насильству
Перелік професійного інструментарію фахівців психологічної служби
Перелік факультативів, спецкурсів і курсів за вибором, яким надамо гриф МОН
Положення про психологічну службу у системі освіти України (Наказ МОН №509 від 22.05.2018 р.).
Пoложення про психологічний кабінет навчального закладу
Пoлoження експертизу психологічного інструментарію
Пeрелік психодіагностичного інструментарію
Програма вивчення курсу психології в_11_класі ЗНЗ
Довідково-інформаційні матеріали
Перелiк документації практичного психолога та соціального педагога
Зразок Програми психодіагностичного забезпечення
Оцінювання ефективності діяльності практичного психолога
Зразок психолого-педагогічної характеристики учня
Психологічний супровід учня 2_класу в умовах реалізації нового Державного стандарту освіти
Булінг, протидія булінгу
МОДУЛЬ 1. Булінг (цькування) як явище, його форми та учасники. + ПРЕЗЕНТАЦІЯ + ГЛОСАРІЙ
Додаток 1. Драбина булінгу (цькування)
МОДУЛЬ 2. Організація протидії та попередження булінгу(цькуванню) в закладі освіти. + БУКЛЕТ + ПРЕЗЕНТАЦІЯ
МОДУЛЬ 3. Діагностика булінгу (цькування) в закладі освіти. + ПРЕЗЕНТАЦІЯ
Додаток 1. Діагностична методика «Повітряні кульки».
Додаток 2. Перелік ігор «10 веселинок».
Додаток 3. Соціальна гра Горна «Коржик».
Додаток 4. Напівпроективна методика для детального дослідження булінгу (цькування) «Ситуація».
Додаток 5. Опитувальник OLWEUS для здійснення моніторингу в закладі освіти.
Додаток 6. Кібербулінг серед старшокласників (дані всеукр. дослідж., 2018).
Додаток 7. Два основні принципи батьків у протистоянні кібербулінгу.
Додаток 8. Три правила для свідків.
Додаток 9. Чотири правила для батьків.
Додаток 10. П’ять корисних правил протидії кібербулінгу, з якими потрібно познайомити дітей.
Модуль 4. Протидія булінгу (цькуванню) в закладі освіти. + ПРЕЗЕНТАЦІЯ
Додаток 2. Поради для роботи з батьками в групі/класі, де виявлений булінг.
Додаток 3. Опитувальник для батьків.
Додаток 4. Оцінка готовності закладу освіти протидіяти булінгу.
Додаток 6. Розповідь історії про булінг.
Додаток 7. Малюнки «Що таке булінг».
Додаток 8. Практикум для встановлення довірливих відносин у групі/класі.
Додаток 9. «Підводні камені» в роботі з групою, де є булінг.
Модуль 5. Профілактика та попередження булінгу (цькування) в закладах освіти. + ПРЕЗЕНТАЦІЯ
Додаток 1. Тренінгові заняття за програмою “Не смійся з мене”.
Додаток 2. Інтерактивні вправи для підлітків та молоді.
Додаток 3. Досвід створення та впровадження Шкільної служби розв'язання конфліктів.