12 грудня 2017 року відбувся спеціалізований тренінг для керівників та спеціалістів загальноосвітніх навчальних закладів Фастівського району, що здійснюють навчання в інклюзивному освітньому середовищі з теми: "Інклюзивна освіта – рівень свідомості нації. Досвід. Перспективи. Результати".
У ньому взяли участь завучі шкіл, вчителі, практичні психологи та соціальні педагоги шкіл, у яких такі класи вже функціонують, а також педагогічні працівники закладів освіти у яких, на перспективу, заплановано відкриття інклюзивних класів
Тренінг проводили педагогічні працівник ОЗНЗ «Веприцька ЗОШ І-ІІІ ст.», які тривалий працюють з дітьми з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання, а також отримали сертифікати про проходження навчання у регіональному тренінгові для педагогічних працівників, які надають корекційно-розвиткові послуги дітям з особливими освітніми потребами.
Учасники тренінгу дізналися про нововведення в законодавстві, яке регулює діяльність у сфері інклюзивної освіти, обговорили особливості складання індивідуальні програми розвитку дитини, організацію, на якісному рівні, інклюзивного навчання, надання корекційно-розвиткових послуги дітям з особливими освітніми потребами.
Так, заступник директора з навчальної роботи ОЗНЗ «Веприцька ЗОШ І-ІІІ ст.» Федорович О.С познайомила присутніх з циклограмою дій шкільної команди та робочою документацією інклюзивного закладу. Асистент вчителя інклюзивного класу ОЗНЗ «Веприцька ЗОШ І-ІІІ ст.», Науменко І.О., розповіла про індивідуальну програму розвитку та адаптацію /модифікацію шкільної програми для дітей з ООП (особливими освітніми потребами). Практичний психолог ОЗНЗ «Веприцька ЗОШ І-ІІІ ст.» поділилася з колегами особливостями складання психолого-педагогічної характеристики, а також розповіла про спеціальне обладнання для дітей з ООП. Вчитель початкових класів ОЗНЗ «Веприцька ЗОШ І-ІІІ ст.» Науменко Н.С. познайомила присутніх з організацією оцінки розвитку дитини.
Під час зустрічі учасники отримали практичні рекомендації, ознайомилися з особливостями розвитку, роботи і функціонування інклюзивного освітнього простору в школі, а також обмінялися власними вдалими досвідами, які показують реальні шляхи успішної взаємодії між дитиною з особливою освітньою потребою та загальноосвітнім навчальним закладом. Адже, саме від такої взаємодії залежить соціалізації, адаптація та успішне навчання «особливої» дитини.
|