Відкрита дискусійна платформа для педагогів, батьків та учнів
"Нова українська школа - школа успіху"
Орієнтовні питання для обговорення
- Будуємо Нову українську школу: стратегія і тактика, перспективи розвитку, прогнозування майбутнього.
Розроблення стратегічного плану розвитку Нової української школи
- Ефективне управління Новою українською школою: сучасне бачення стратегії розвитку закладу
Проектне управління закладами освіти
Учитель з інноваційним мисленням
Наглядові, піклувальні ради
Освітній простір Нової української школи
- Професійний розвиток педагогічних працівників
Компетентності вчителя Нової української школи
Хто він, учитель НУШ: модератор, коуч, фасилітатор, ментор, наставник чи просто традиційний учитель?
Як потрібно готувати вчителя до роботи на принципах Нової української школи?
- Зміст освіти та технології Нової української школи
Інтеграція предметів: потрібна чи ні?
Наскрізні змістові лінії: методика та реалізація
Розвиток критичного мислення у школярів
Дослідницька діяльність учнів.
STEM – це цікаво! Чи потрібні STEM-уроки Новій українській школі?
- Роль батьків у становленні Нової української школи
Батьки: партнери чи контролери?
Батьківські ради
- Випускник Нової української школи: який він?
Компетентності випускника
Модель випускника Нової української школи: бачення батьків, учителів, громади
- В якій школі мені б хотілося навчитися?
Чи має майбутнє школа без оцінок та домашніх завдань?
Чи можливе запровадження у школі індивідуальної освітньої траєкторії?
Що з того, що пропонує школа, я можу взяти у доросле життя?
Яку роль має відігравати шкільне самоврядування в управлінні Новою українською школою?