13.12.2016 року на базі Мотовилівської ЗОШ І-ІІ ст. відбувся районний семінар – практикум для заступників директорів шкіл з навчально – виховної роботи з теми: "Вернісаж педагогічних ідей: від творчого вчителя до творчого учня ".
Учасників семінару щиро привітали учні школи, які показали фрагмент Андріївських вечорниць та директор школи Абдрахманова Т.І.
Науково-методичну частину семінару розпочала завідувач РМК Лавровська С.М., яка познайомила з планом роботи та висвітлила питання системного підходу до планування та організації самоосвітньої діяльності учителя, її алгоритм та технологію. Заступник директора з навчально-виховної роботи Мотовилівської ЗОШ І-ІІ ст. Семенець Л.А. зупинилася на питанні "Удосконалення рівня професійної компетентності педагогічних працівників — один з основних напрямів реформування системи освіти".
В ході семінару, учасники мали змогу познайомитись з матеріальною базою навчального закладу, оглянули виставку декоративно-прикладного мистецтва а також познайомилися з досвідом роботи по залученню вчителів до інтерактивної школи творчого вчителя.
Учасники семінару – практикуму відвідали відкриті уроки: літературне читання в 2 класі "Народні казки. Сербська казка "Жбан меду"", який провела Поспішна Л.С., учитель вищої кваліфікаційної категорії, старший учитель; математики у 5 класі "Степінь числа", який провела Савельєва Л.М., учитель вищої кваліфікаційної категорії, старший учитель; інтегрований урок української літератури та образотворчого мистецтва у 6 класі "І.Жиленко "Жар - птиця"", який провела Семенець Л.А., учитель вищої кваліфікаційної категорії, старший учитель та урок англійської мови в 7 класі "Дозвілля. Стилі сучасної музики", який провів Баранов С.В., учитель вищої кваліфікаційної категорії, учитель – методист.
Учасники семінару взяли участь у роботі круглого столу.
В аналітичній частині семінару С.М.Лавровська, завідувач РМК, зробила ґрунтовний аналіз роботи семінару-практикуму, акцентувала увагу на ролі заступників директорів з НВР школи у свідомому, ефективному неперервному процесі саморозвитку та самовдосконалення педагогів. |