Понеділок, 09.12.2019, 06:45

Відділ освіти та методичний кабінет

 Фастівської РДА


Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів 0
Форма входу
Головна » 2019 » Серпень » 29 » Серпнева районна педагогічна рада працівників системи освіти Фастівського району
12:38
Серпнева районна педагогічна рада працівників системи освіти Фастівського району

 

Серпнева районна педагогічна рада працівників системи освіти Фастівського району «Формування людини майбутнього – основний ціннісний орієнтир сучасної освіти»

 

Пролетіло жарке літо , час відпусток, час відпочинку.

Першим кроком до нового 2019-2020 навчального року уже традиційно є розширена педагогічна рада працівників освіти Фастівщини.

28 серпня 2019 року відбулась Серпнева педагогічна рада працівників освіти Фастівського району «Формування Людини Майбутнього – основний ціннісний орієнтир сучасної освіти». Учасники масштабної, стратегічно важливої події для освіти району обговорювали пріоритети розвитку галузі в різних аспектах. У заході взяли участь голова Фастівської районної державної адміністрації Василь Кравченко, заступник голови Фастівської районної державної адміністрації Юрій Волков, депутат районної ради Галина Ковальчук, начальник відділу освіти Фастівської районної державної адміністрації Олена Рудаківська.

Звертаючись до освітян, голова районної державної адміністрації Василь Кравченко наголосив, що питання освіти – найвищий пріоритет, адже освіта – не просто сфера життя. Після привітальних слів усім педагогам і побажань успіхів у їхній нелегкій, але шляхетній справі, та відзначення молодих спеціалістів, задав діловий, конструктивний тон роботи заходу.

Свій виступ начальник відділу освіти Олена Рудаківська сконцентрувала на основних тенденціях в розвитку системи освіти Фастівщини, досягненнях педагогів та учнів у 2018-2019 навчальному році та визначила пріоритетні напрями реформування та розвитку галузі освіти району у 2019/2020 році.

Загалом виступи учасників основної панелі були присвячені визначенню завдань, що стоять перед педагогами Фастівщини та керівництвом для успішної реалізації освітньої реформи.

Насиченою та дуже корисною виявилася наступна частина заходу, що передбачала роботу тематичних локацій. Були представлені різнопланові локації, де розглянуто результати першого року НУШ та підготовку до 2019/2020 навчального року, організацію сучасного освітнього простору в початковій школі. Невід’ємною частиною реформи, без якої неможливо уявити Нову українську школу, є розвиток інклюзивної освіти, що запроваджує прогресивні принципи сучасного суспільства. Тому питанню формування життєвої компетентності дітей з особливими потребами в інклюзивному освітньому просторі була присвячена робота однієї із локацій. Особливості надання ранньої допомоги дітям, а також створення розвивального освітнього простору у закладі дошкільної освіти стали головними темами, про які говорили учасники локації з дошкілля. Педагогіку партнерства, фінансування освіти, розвиток професійної та управлінської компетентності було окреслено на засіданні локації керівників закладів освіти.

Кожен учасник мав можливість долучитися до обговорення актуальних питань. Важливе практичне значення мало педагогічне моделювання, яке використовувалось в роботі всіх тематичних локацій.

В інтерактивній формі з аудиторією спілкувалися працівники районного методичного кабінету, Фастівського районного еколого-етнографічного центру, інклюзивно ресурсного центру.

День минув плідно та насичено. Цьогорічна серпнева педагогічна рада працівників освіти підвела підсумки першого року впровадження Нової української школи, окреслила досягнення та проблеми, що турбують педагогічних працівників та керівників закладів освіти в умовах реформування освітньої галузі, визначила стан та перспективи розвитку освітянської галузі Фастівського району, дала старт новому навчальному року.

За результатами роботи пленарного засідання та роботи локацій було вироблено рішенн серпневої розширеної педагогічної ради керівників закладів освіти та педагогічних працівників Фастівського району у 2019 році.

 

 

Проект рішення

серпневої розширеної педагогічної ради керівників закладів освіти та педагогічних працівників Фастівського району у 2019 році.

 

На виконання закону України "Про освіту", Концепції Нової української школи, основних положень Програми розвитку системи освіти Фастівського району та з метою забезпечення рівного доступу громадян до якісної освіти учасники розширеної педагогічної ради приймають такі рішення щодо діяльності закладів освіти у 2019/2020 навчальному році:

 

1. Забезпечити реалізацію місцевих програм розвитку галузі освіти.

2. Забезпечити виконання Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти "Нова українська школа" на період до 2029 року".

3. Забезпечити в дошкільних закладах освіти належні умови для навчання дітей 5-річного віку.

4. Продовжувати роботу щодо створення безпечного освітнього середовища.

5. Забезпечити функціонування мережі закладів загальної середньої освіти; інформатизації та компʼютеризації освітнього процесу, забезпечити підключення до швидкісної мережі Інтернет закладів загальної середньої освіти.

6. Вжити заходів щодо ефективної організації профільного навчання в закладах освіти району, створення системи професійної орієнтації старшокласників.

8. Забезпечити реалізацію права на освіту осіб з особливими освітніми потребами в умовах запровадження інклюзивної освіти.

9. Реалізувати заходи щодо формування єдиного інформаційно-навчального середовища та розроблення системи інформаційних освітніх ресурсів району.

10. Розгорнути систему регіональних моніторингових досліджень, спрямованих на виявлення якісних показників навчальних досягнень та оптимізації умов забезпечення рівного доступу громадян до якісної освіти.

11. Створити належні умови для забезпечення якісної позашкільної освіти дітям та учнівській молоді.

12. Здійснювати соціальну підтримку педагогічних працівників, стимулювати їхню професійну активність і самоосвіту.

13. Створити умови для розвитку партнерських стосунків педагогічних працівників закладів освіти, сім’ї, громадськості у забезпеченні особистісного зростання кожної дитини та максимальної адаптації до соціуму.

14. Посилити національно-патріотичний характер навчання та виховання, передбачивши використання у виховній роботі з учнями кращих традицій та звичаїв Українського народу.

15. Спрямовувати зусилля на покращення матеріально-технічної бази опорних закладів (забезпечення мультимедійним обладнанням, інтерактивними дошками, комп’ютерними комплексами, обладнанням для навчальних кабінетів).

16. Провести роботу щодо надання повної автономії закладам освіти.

 

Переглядів: 77 | Додав: YuriNez | Рейтинг: 0.0/0
Пошук
Архів записів

волог.:

тиск:

вітер:

волог.:

тиск:

вітер:

волог.:

тиск:

вітер:

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Copyright MyCorp © 2019